Polityka Jakości

Istotą działania Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska CHYLONIA I jest spełnienie oczekiwań pacjentów poprzez ich wsparcie naszym doświadczeniem, kompetencją i pomocą przy rozwiązywaniu problemów zdrowotnych w postaci świadczonych usług medycznych, z jednoczesnym respektowaniem wszystkich obowiązujących wymagań prawnych zewnętrznych i wewnętrznych.

Najwyższą jakość naszych usług medycznych osiągamy poprzez:

  • ciągłe monitorowanie procesów medycznych oraz spełnienie oczekiwań
    i wymagań naszych pacjentów,
  • ciągłą obserwację rynku, aby dostarczać naszym pacjentom nowoczesne usługi medyczne,
  • motywowanie pracowników do identyfikowania się z NZOZ Przychodnia Lekarska CHYLONIA I oraz rzetelnego wykonywania obowiązków służbowych,
  • włączenie całego zespołu w ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z wymaganiami normy
  • kompetencja i poczucie odpowiedzialności we współpracy z pacjentami,
  • stałe podnoszenie kwalifikacji zespołu realizującego usługi dla pacjentów,
    w formie szkoleń zawodowych,
  • staranny dobór dostawców usług i materiałów medycznych,
  • tworzenie przyjaznej atmosfery i warunków w jakich świadczone są usługi,
  • nieustanne tworzenia odpowiednich warunków materialnych, organizacyjnych i personalnych do realizacji powyższej Polityki Jakości i prawidłowego funkcjonowania i doskonalenia SZJ, zobowiązuje się również do spełnienia wszelkich zastosowanych wymagań,
  • stałe doskonalenie jakości usług i realizowanych świadczeń.

Polityka Jakości jest zobowiązaniem Dyrekcji Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska CHYLONIA I w stosunku do pacjentów i pracowników do zagwarantowania warunków formalnych, merytorycznych oraz finansowych dla uzyskania zadowolenia ze świadczonych usług medycznych.

Powyższa Polityka Jakości została zakomunikowana w NZOZ Przychodnia Lekarska CHYLONIA I i podlega systematycznemu przeglądowi oraz aktualizacji.