Istotą działania Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska CHYLONIA I jest spełnienie oczekiwań pacjentów poprzez ich wsparcie naszym doświadczeniem, kompetencją i pomocą przy rozwiązywaniu problemów zdrowotnych w postaci świadczonych usług medycznych, z jednoczesnym respektowaniem wszystkich obowiązujących wymagań prawnych zewnętrznych i wewnętrznych.
Najwyższą jakość naszych usług medycznych osiągamy poprzez:
- ciągłe monitorowanie procesów medycznych oraz spełnienie oczekiwań
i wymagań naszych pacjentów, - ciągłą obserwację rynku, aby dostarczać naszym pacjentom nowoczesne usługi medyczne,
- motywowanie pracowników do identyfikowania się z NZOZ Przychodnia Lekarska CHYLONIA I oraz rzetelnego wykonywania obowiązków służbowych,
- włączenie całego zespołu w ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z wymaganiami normy
- kompetencja i poczucie odpowiedzialności we współpracy z pacjentami,
- stałe podnoszenie kwalifikacji zespołu realizującego usługi dla pacjentów,
w formie szkoleń zawodowych, - staranny dobór dostawców usług i materiałów medycznych,
- tworzenie przyjaznej atmosfery i warunków w jakich świadczone są usługi,
- nieustanne tworzenia odpowiednich warunków materialnych, organizacyjnych i personalnych do realizacji powyższej Polityki Jakości i prawidłowego funkcjonowania i doskonalenia SZJ, zobowiązuje się również do spełnienia wszelkich zastosowanych wymagań,
- stałe doskonalenie jakości usług i realizowanych świadczeń.
Polityka Jakości jest zobowiązaniem Dyrekcji Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska CHYLONIA I w stosunku do pacjentów i pracowników do zagwarantowania warunków formalnych, merytorycznych oraz finansowych dla uzyskania zadowolenia ze świadczonych usług medycznych.
Powyższa Polityka Jakości została zakomunikowana w NZOZ Przychodnia Lekarska CHYLONIA I i podlega systematycznemu przeglądowi oraz aktualizacji.